utorok 29. decembra 2015

DIÁR vždy poruke

Každý dobrý nápad je veľmi dôležitý. Preto sa ich snažím zapisovať hneď, ako ma napadnú. Napríklad dnes ráno. Robila som si poriadok na stole. Bolo tam všeličo možné. Darčeky, ktoré som dostala na Vianoce, nejaké vianočné pečivo, či iné veci, ktoré na ňom vytvárali veľkú kopu.
Medzi jednotlivými kúskami som našla kúsky washi pásiek, ktorými som balila darčeky, odstrihnuté zbytky baliaceho papiera, ktorými som vytvárala predvianočné pohľadnice a nožnice. Sadla som si na stoličku. Niečo ma napadlo a tak som hneď konala. Vzhľadom na to, že som v tom neporiadku nenašla pero, nemala som čas zapísať si môj nápad a tak som ho musela vytvoriť hneď v 3D-é prevedení:)
Kúsok pásky som nalepila na papier. Na kresle som mala knihu, ktorú som dostala na Vianoce.
cdn2.iconfinder.com
Pred upratovaním som si ju tam položila na deku, pretože som sa tešila na jej pokračovanie. Nemala som si ju však čím založiť. Mala som v nej iba kúsok zlato-červeného farebného papiera, ktorým bola knižka zabalená.
Prišlo mi geniálne vlastniť záložku, ktorá je ako ušitá pre moju knihu.
Hádam si nedám do knihy s vianočnými príbehmi kúpenú kvetinkovú záložkou!
Mám Vianoce rada, knihu som si zamilovala už pri prvých slovách a tak som využila kúsky, ktoré ešte pred pár dňami vytvárali Vianoce.
Spojila som papier s kúskom vianočnej washi pásky. Vzniklo niečo jednoduché, ale veľmi pekné. Vznikla záložka, pre moju knihu!
Som človek, ktorý je vďačný a poteší ho akákoľvek drobnosť, ktorá je darovaná z lásky. Možno vám to príde ako otrepaná fráza, ale ja to tak naozaj vnímam!

Takže čo vám tým chcem povedať? Nápad, ktorý príde bez ohlásenia je dôležité napísať! Nikdy neviete, čo z neho vzíde.
Predsa, vďaka tomu, že Edisna napadlo vytvoriť žiarovku, nemusíme používať sviečky. Nápady si zaznamenával a vyvíjal ich... Vďaka tomu vznikla žiarovka! Pre nás ľudí vec, bez ktorej si nevieme predstaviť predvianočné večerné pečenie, či čítanie:)
/ Mimochodom, podľa mňa tak vznikla žiarovka ako symbol nápadu!:) /

Inšpirujte sa aj vy mojím prvým nápadom, ktorý nájdete v kategórií DIY!

P.S. Tak šup šup! Zapnite žiarovku a nájdite váš diár :)
P.P.S. Veď ten neporiadok je predsalen občas na niečo dobrý, no nie?:)

2 komentáre

  1. SÉGRO, TOTO JE FANTASTICKÝ BLOG! TY SI HO TEDA ROZBEHLA! OLEEEEE :)
    TEŠÍM SA NA ĎALŠIE TVOJE PRÍSPEVKY! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem:) ja sa veľmi teším na ďalšie komentáre:)

    OdpovedaťOdstrániť