piatok 25. decembra 2015

SÚRODENEC - najlepší priateľ

Ak máte súrodenca, mladšieho, či staršieho, určite ma viete pochopiť:)


Naši rodičia nám dali to najcennejšie: vstupenku do života...


Mám sestru. Je odo mňa staršia a tak už žije svoj vlastný život. Stále, aj napriek tomu, že je tomu už pár rokov, čo si zabalila kufor a zaplatila letenku: smer SVET, si neviem zvyknúť na to, že sa nezobúdzam s jej smiechom, či nezaspávam s jej rozprávkami. 
mycity-web.com

Tento rok k nám prišla na Vianoce a to bol asi ten najväčší dar, ktorý som mohla dostať:)
Veľmi som sa z toho tešila, pretože som sa s ňou mohla porozprávať o všetkom! Naozaj! Úplne o všetkom. A to je jedna z vecí, ktoré na nej milujem. 
Obe sme rozmýšlali nad tým, aký životný cieľ by som si mala stanoviť. Niečo ju napadlo... 
Prišla za mnou s otázkou: "Nechceš si založiť blog?" No dobre! Sorry! Nepýtala sa ma nič, skôr mi to oznámila:D "Založ si blog!"
Musím sa priznať, nemala som veľkú odvahu, aj napriek tomu, že ma baví písanie:)
Ja jej teraz ďakujem, že ma do toho nakopla! Vďaka nej sa mám každý deň na čo tešiť, pretože mám veeeľa plánov, čo napísať, pripraviť, urobiť... 

Niekedy jednoducho musíme dať na našeho súrodenca. Či si to chceme, alebo nechceme priznať, oni chcú pre nás to najlepšie a my ich zase máme radšej, ako sami seba. Sme jednoducho nerozlučná partia... A keď sa niekedy pohádame (niekedy to trvá aj dlhšie), ale vždy to zvládneme a hrdo preskočíme to, čo je pred nami. Ostatné veci sú už hravo zvládnuteľné. Prečo? Lebo sú na to už dvaja:)

Blog som začala písať len včera. Začiatok sa ešte len začína, a tak dúfam, aby keď si ma raz na tomto blogu nájdete, inšpirujem vás mojimi nápadmi, či príbehmi zo života. 

Fredy

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára