pondelok 28. decembra 2015

Nech sneží!

Je pár dní po Vianociach a v našom mestečku ešte stále nesnežilo. Vianoce na ľade neboli...

Ešte, keď na našom adventnom venci horela prvá sviečka, našla som v kníhkupectve stĺpik s novými knihami. Nechýbal na nich ani prvý výtlačok knižky Let It Snow, na ktorej napísaní sa podieľali skvelí autori: Lauren Myracle, Maureen Johnson a John Green.
taken by me
Kútik úst sa vytočil smerom hore, pretože som si tie dni hovorila presne to, čo je na nej napísané: "Nech sneží, prosím, nech sneží!"
Počasie sánkovačke nedoprialo a tak som sa rozhodla urobiť veľký krok pre mňa, ale asi nedostatočne veľký pre ľudstvo:D! Rozhodla som sa napísať o túto knižku a tak si Vianoce spríjemniť snehom aspoň doma na kresle:)

Týmto som vám chcela povedať, že aj napriek tomu, že túžime po niečom, čo možno veľmi neovplyvníme, alebo vieme, že je na jej splnenie dlhá cesta, môžeme ovplyvniť to, ako sa na to budeme pozerať a ako to prijmeme. A to nám prinesie uspokojenie, po ktorom tak veľmi túžime. Možno aspoň dočasne, dokiaľ budeme oň bojovať, ale na ten čas úplne postačí...

Buďme spokojní s tým, čo momentálne máme a tešme sa na to, čo príde.
(Ja sama s tým mám niekedy problém, ale čo už, keď mám také skvelé myšlienky?:DD)
Rozhodla som sa žiť inak...lepšie!

Ja osobne si nedávam predsavzatie na rok. Vlastne asi áno, ale nazývam ich inak: CIELE.
Preto je pre mňa dôležitý každý maličký pokrok, pretože viem, že ten veľký už nie je ďaleko.

P.S. Nech máme pekný nový rok a nech sa nám podaria všetky sny!
P.P.S. No dobre! Nech nám predsa len aspoň trošku vonku posneží:)

Žiadne komentáre

Zverejnenie komentára